
'FANTASTIG TOCH'... zingen met het Medua koor! En zeker leuk om te komen luisteren want we hebben weer heel wat liedjes ingeoefend voor jullie. ?? Samen met een lekker glaasje ?? ontspannen en meezingen bij ons aperitiefconcert dat is genieten. Voor de kleine honger hebben we ook lekkere soep van de dag. Kom zeker binnen. tot gauw!