Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

13 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 12 januari 2022
13 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen verbleven er nog 13 coronapatiënten in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zeven minder dan gisteren. Twee van hen , evenveel als gisteren, werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Oldtimer Golf 2 'Carat' 1986 Postzegel albums Diverse Knuffels Vintage kast met spiegel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Weiland Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 13 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie