Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

15 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 31 december 2021
15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 15 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Vier van hen - één minder dan gisteren - worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Pelt - Pelter Challenge: ook de ploegnamen stalen de show
  • Za 27/06 Aantal scheidsrechters in de lift
  • Za 27/06 Hamont-Achel - Van Minehead naar South Haven Point
  • Za 27/06 Peer - Beiaardconcerten klinken weer over Peer
  • Za 27/06 Beringen - De Rode Leeuw Beringen
Zoekertjes
Aangeboden
Puzzels 4 in 1 Grijze beton klinkers Berenpakje /verkleedpakje 56 cm Soundcraft Vi2000
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Beauty en gezondheid
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie