Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

15 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 31 december 2021
15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 15 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Vier van hen - één minder dan gisteren - worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Het weer in de zomer van 1976
  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
  • Vr 26/06 Bocholt - Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
  • Vr 26/06 Beringen - Proclamatie 't Klavertje
  • Vr 26/06 464 doden op Belgische wegen in 2025
Zoekertjes
Aangeboden
2 antieke koffiesets Chocolade Cré Atelier Herenfiets Suiker potje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Stelling Tegels buiten
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Dieren en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie