Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

15 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 31 december 2021
15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 15 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Vier van hen - één minder dan gisteren - worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Beringen - Kleuters zwaaien af
  • Wo 24/06 Beringen - Davidsfonds Koersel sluit werkjaar af
  • Wo 24/06 854 faillissementen in mei
  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
Zoekertjes
Aangeboden
Belgische vlag Grote garageverkoop (3900 Overpelt) Kinderschommel baby Mooie Groene Jas
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Vloertegels Muliplex
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie