Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Dinsdag 28 december 2021
Vanmorgen lagen er
17 patiënten met COVID-19
in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Lommel
- Jordi Meeus niet naar de Tour
Zo 28/06
Beringen
- Sint-Sebastiaangilde Meelberg-Paal
Zo 28/06
Hamont-Achel
- Deelnemers Chirofuif geëvacueerd
Zo 28/06
Hechtel-Eksel
- Twee teams uit Hechtel-Eksel op Pelter Challenge
Zo 28/06
Twee Breese teams trotseren Pelter Challenge
Zoekertjes
Aangeboden
Radio (B&O) + 2 boxen (Technics)
Meisjes zomer slaapzakje 70 cm
2 houten kandelaars
Kinderslaapzak
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Gouden armbandje
Zilvergrijze horloge verloren
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top