Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 28 december 2021
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 17 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Recyclageparken tijdelijk vroeger open door hitte
  • Di 23/06 Lommel - Nieuwe werkhallen geven stadsdiensten meer ruimte
  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
Zoekertjes
Aangeboden
Kinderfiets - Gazelle - Whale Twee en drie zitbank Tas voor laptop Afwasmachine
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Kleding en schoenen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie