Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vrijdag 4 maart 2022
Vanmorgen waren er
19 patiënten met COVID-19
(vijf minder dan gisteren) in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Eén van hen (een minder dan gisteren) verbleef op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Peer
- Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
Ma 22/06
Oudsbergen
- Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
Ma 22/06
Pelt
- OKRA Grote Heide fietste door de bomen
Ma 22/06
Adam en Eva int paradiês
Ma 22/06
Hamont-Achel
- Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Plafondspotten
Plastieken bloemen voor versiering
Allerlei stoelen
Leesboeken
Gezocht
Tegels buiten
Win een luchtzuiveraar TWV 135,-
Verloren
Zonnebril verloren
Gouden armbandje
Moto en accessoires
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top