Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

19 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 4 maart 2022
19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 19 patiënten met COVID-19 (vijf minder dan gisteren) in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Eén van hen (een minder dan gisteren) verbleef op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Thrillers Harley Davidson Sportster Iron 883 Damesjassen 48/50 Oldtimer Golf 2 'Carat' 1986
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Stelling Munten gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie