Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vrijdag 4 maart 2022
Vanmorgen waren er
19 patiënten met COVID-19
(vijf minder dan gisteren) in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Eén van hen (een minder dan gisteren) verbleef op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Oudsbergen
- Hou het hoofd koel tijdens de hittegolf
Do 25/06
Centrumparking nog gebruiksvriendelijker
Do 25/06
Bocholt
- Schutterij Sint-Joris grossiert in ereprijzen
Do 25/06
Hamont-Achel
- Toen de abt De Zaren opende
Do 25/06
Lommel
- Zomer vol beiaardklanken in Lommel
Zoekertjes
Aangeboden
Luchter 'diamant'
Tupperware artikelen
Bladzuiger
Marmeren plaat
Gezocht
Muliplex
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top