Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

20 coronapatiënten in het ziekenhuis

Maandag 17 januari 2022
20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 20 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één minder dan vrijdag. Een van hen, ook één minder dan vrijdag, werd verpleegd op intensieve zorg.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Beperkte woensdagmarkt door hitte
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Jan Schoofs overleden
  • Wo 24/06 Pelt - Samana sloot voorjaar af met kiennamiddag
  • Wo 24/06 Recept voor een betere wereld
  • Wo 24/06 Beringen - Elia bouwt ondergrondse hoogspanningsverbinding
Zoekertjes
Aangeboden
Oldtimer Golf 2 'Carat' 1986 Kinderwagen Damesfiets Gazelle Beige kuipzeteltje stof
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Vloertegels Airco
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie