Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 21 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 23 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Zes van hen - één meer dan gisteren - worden verpleegd op de afdeling intensieve zorg.  

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Zware schade in Monastery Garden door onweer
  • Zo 28/06 Lommel - Jordi Meeus niet naar de Tour
  • Zo 28/06 Beringen - Sint-Sebastiaangilde Meelberg-Paal
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Deelnemers Chirofuif geëvacueerd
  • Zo 28/06 Hechtel-Eksel - Twee teams uit Hechtel-Eksel op Pelter Challenge
Zoekertjes
Aangeboden
Kinderwagen Line Dance Les FDC set Koning Boudewijn Veel Verschillende Ministack
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Weiland Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie