Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Dinsdag 21 december 2021
Momenteel zijn er
23 patiënten met COVID-19
in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Zes van hen - één meer dan gisteren - worden verpleegd op de afdeling
intensieve zorg.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Lommel
- Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
Ma 22/06
Hechtel-Eksel
- Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
Ma 22/06
Pelt
- Derde keer goede keer voor de Duivels?
Ma 22/06
Oudsbergen
- Piepkleine bever opgevangen in NHC
Ma 22/06
KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
Zoekertjes
Aangeboden
Opbergdozen van ijs.
Scooter Sym vs125
Creatief bezig zijn voor de vrouw (
Puzzels
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Gouden armbandje
Zilvergrijze horloge verloren
Dieren en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top