Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 2 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 23 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Playmobile 2 euromunten Chocolade Cré Atelier Puzzel Jan van Haasteren
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Geboortekaartjes Dringend auto's gezocht!
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie