Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 3 maart 2022
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 24 patiënten met COVID-19 opgenomen, drie meer dan gisteren. Twee van hen verbleven op intensieve zorg, dat zijn er evenveel als gisteren. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19.
UPDATE Nvdr: de cijfers vermelden, zoals aangegeven, het aantal mensen dat met een Covid-19-besmetting in het ziekenhuis ligt. Het gaat dus ook over mensen met Covid-19 die om andere redenen dan Covid-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen. "Wij splitsen deze cijfers niet op," zegt algemeen directeur Hans Ramaekers van het ziekenhuis desgevraagd. "Wij geven de cijfers door conform de richtlijnen van de overheid." 

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Oudsbergen - Projectsubsidies voor sterke ideeën in Oudsbergen
  • Za 27/06 Pelt - 77 teams, 77 verhalen aan het kanaal
  • Za 27/06 Pelt - Kleuterdiploma voor Regenboogschool
  • Za 27/06 Pelt - Claire Maes overleden
  • Za 27/06 Martin Dreesen overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Tuinset 6 prachtige stoelen Heren skibroek Bruin Vest ( Maat L )
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Win een luchtzuiveraar TWV 135,-
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie