Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 1 december 2021
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 24 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 3 op intensieve zorg. Er is 1 patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Eddy Vankriekelsvenne overleden
  • Wo 24/06 KempenBroek trakteert stelt bezoek aan Bree uit
  • Wo 24/06 Beringen - Willy Quintens overleden
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - De Achelse Kapetulie, 2026-2, zopas verschenen
  • Wo 24/06 Lommel - Jaarrekening zorgt voor stevig debat
Zoekertjes
Aangeboden
Fischer Price Vliegtuig Kinderzeteltje 1-4 jaar Samsung LCD tv 32 inch Licor de café
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat Schilderkunst
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie