Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Woensdag 1 december 2021
Vanmorgen waren er
24
patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan
3 op intensieve zorg
. Er is 1 patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er
3
patiënten met COVID-19.
Het recentste nieuws
Vr 26/06
Hamont-Achel
- Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
Vr 26/06
Beringen
- Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
Vr 26/06
Peer
- OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
Vr 26/06
Beringen
- Zomers ontbijt bij Okra Paal
Vr 26/06
Pelt
- Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Bergkast
Kinderwagen
4 winterbanden in zeer goede staat.
Schilderij in olieverf op doek.
Gezocht
Weiland
Airco
Verloren
Zonnebril verloren
Gouden armbandje
Kinderen en baby's
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top