Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 1 december 2021
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 24 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 3 op intensieve zorg. Er is 1 patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Pelt - Derde keer goede keer voor de Duivels?
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Piepkleine bever opgevangen in NHC
  • Ma 22/06 KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
  • Ma 22/06 Pelt - Waterpret in de Brouwersstraat?
  • Ma 22/06 Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
Zoekertjes
Aangeboden
Aerosleep lakentje voor babybedje Essenhouten salontafel Ventilator 10 Verschillende Dino's
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie