Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Woensdag 1 december 2021
Vanmorgen waren er
24
patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan
3 op intensieve zorg
. Er is 1 patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er
3
patiënten met COVID-19.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Pelt
- Derde keer goede keer voor de Duivels?
Ma 22/06
Oudsbergen
- Piepkleine bever opgevangen in NHC
Ma 22/06
KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
Ma 22/06
Pelt
- Waterpret in de Brouwersstraat?
Ma 22/06
Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
Zoekertjes
Aangeboden
Aerosleep lakentje voor babybedje
Essenhouten salontafel
Ventilator
10 Verschillende Dino's
Gezocht
Tegels buiten
Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top