Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

25 coronapatiënten in ziekenhuis

Maandag 29 november 2021
25 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er 25 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er twee patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
  • Vr 26/06 Bocholt - Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
  • Vr 26/06 Beringen - Proclamatie 't Klavertje
  • Vr 26/06 464 doden op Belgische wegen in 2025
  • Vr 26/06 Projectoproep LEADER zoekt sterke ideeën
Zoekertjes
Aangeboden
GRATIS gele zand af te halen Bouwblokken Elektrische rolstoel Volledige keuken nog af te breken
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Dringend auto's gezocht!
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 25 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie