Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

25 coronapatiënten in ziekenhuis

Maandag 29 november 2021
25 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er 25 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er twee patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Oudsbergen - Muurschildering gaat laatste fase in
  • Zo 28/06 Pelt - Afgestudeerden Kunstacademie gehuldigd in Palethe
  • Zo 28/06 Leopoldsburg - Bijzonder bezoek uit Duitsland
  • Zo 28/06 Peer - The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
  • Zo 28/06 Pelt - Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zoekertjes
Aangeboden
Diverse puzzels. Allerhande boeken Rode Duivels voetbalshirt 2 beeldjes G.Armani
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
E-step huren Airco
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Moto en accessoires
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 25 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie