Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

25 coronapatiënten in ziekenhuis

Maandag 29 november 2021
25 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er 25 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er twee patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Pelt - Pelter Challenge: ook de ploegnamen stalen de show
  • Za 27/06 Aantal scheidsrechters in de lift
  • Za 27/06 Hamont-Achel - Van Minehead naar South Haven Point
  • Za 27/06 Peer - Beiaardconcerten klinken weer over Peer
  • Za 27/06 Beringen - De Rode Leeuw Beringen
Zoekertjes
Aangeboden
Kuikens Muggies(mokken) Wandelschoenen maat 31 Elektrische rolstoel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Weiland
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 25 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie