Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

25 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 3 december 2021
25 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 25 patiënten met COVID-19 opgenomen, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Beringen - Paal kermis geopend
  • Zo 28/06 Pelt - Hitte treft ook melkveebedrijven
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - De tiende was een harde noot!
  • Zo 28/06 Pelt - Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
  • Zo 28/06 Pelt - Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zoekertjes
Aangeboden
Schoenenbox Blender Flessenmand, flessenrek en eiermand Motor gps Navigator VI
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 25 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie