Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

250 kilo oude gsm's

Woensdag 13 januari 2016
Vorig jaar slaagden 36 Limburgse KWB-afdelingen erin om op twee weken tijd 250 kilogram oude gsm's en gsm-laders op te halen. Dankzij die inzameling konden onder meer heel wat kostbare en zeldzame grondstoffen gerecupereerd worden. Op 18 januari start KWB met een tweede gsm-actie. Verspreid in de provincie staan veertig speciale inzamelboxen klaar om tot eind deze maand oude gsm's en oude gsm-laders te verzamelen. 'Geld verdienen wij niet aan deze actie. Het is onze bijdrage aan een duurzamere wereld', aldus KWB.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
  • Di 23/06 Beringen - Verschillende hittemaatregelen
  • Di 23/06 Pelt - Erwin Smids Europees kampioen kajakmarathon
  • Di 23/06 Lommel - Rubin Seigers wordt teammanager bij Lommel SK
Zoekertjes
Aangeboden
Boekenkast MET boeken Marmeren plaat Schilderij in olieverf op doek. Houder voor fopspeentjes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Keuken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 250 kilo oude gsm's
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie