Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

29 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 1 februari 2022
29 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 29 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vier van hen, twee meer dan vrijdag, verbleven op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS is er één patiënt met Covid-19 en één met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Leopoldsburg - Maria Louisa Mooren
  • Di 23/06 Pelt - Pelt neemt maatregelen tegen extreme hitte
  • Di 23/06 Peer - Robert Vanwingh overleden
  • Di 23/06 Proevertjesfietstocht afgelast door hitte
  • Di 23/06 Hamont-Achel - Torenhaan keert terug naar Achelse kerktoren
Zoekertjes
Aangeboden
Kunststof parasolvoet K-design jurk Caravan 2 fietsjasjes en overtreksokken
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
E-step huren Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 29 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie