Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

30 coronapatiënten in ziekenhuis

Maandag 6 december 2021
30 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 30 patiënten met COVID-19 opgenomen, waarvan 5 op intensieve zorg. Er worden 4 patiënten met een vermoeden van COVID-19 verzorgd. In Noorderhart Revalidatie & MS is er 1 patiënt met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - ToP wint opnieuw razend spannende Pelter Challenge
  • Vr 26/06 Leopoldsburg - Gonneke Van de Paar overleden
  • Vr 26/06 Pelt - Toeristenbelasting aangepast vanaf 2027
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Wegdekschade door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Gehaakte bedsprei, handwerk Servietringen Droowsieder Wijnrekje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Weiland Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 30 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie