Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
30 coronapatiënten in ziekenhuis
Maandag 6 december 2021
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis
30 patiënten met COVID-19
opgenomen, waarvan 5 op intensieve zorg. Er worden 4 patiënten met een vermoeden van COVID-19 verzorgd. In Noorderhart Revalidatie & MS is er 1 patiënt met COVID-19.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Pelt
- Hitte treft ook melkveebedrijven
Zo 28/06
Hamont-Achel
- De tiende was een harde noot!
Zo 28/06
Pelt
- Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
Zo 28/06
Pelt
- Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zo 28/06
Roger Meynckens: 't Zomert
Zoekertjes
Aangeboden
Aerosleep lakentje voor babybedje
Weerstation (met barometer)
Bonbonnière pot
2-Vakschaaltje
Gezocht
Postzegels
Metserschragen
Verloren
Gouden armbandje
Zilvergrijze horloge verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
30 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top