Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

31 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 4 februari 2022
31 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 31 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zeven meer dan gisteren. Vier van hen - één meer dan gisteren - werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS verblijven nu twee patiënten met Covid-19, één meer dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
K-design jurk Antilek zuigfles Nieuwe schoenen Kinderen parkje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Wandelmaatje
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Kleding en schoenen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 31 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie