Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

36 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 25 februari 2022
36 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 36 patiënten met COVID-19 opgenomen, zes minder dan gisteren. Twee van hen, één meer dan gisteren, verblijven op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19.
Er zijn twee patiënten met COVID-19 (twee minder dan gisteren) in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
  • Ma 22/06 Leopoldsburg - Infodag Jeugdacademie
  • Ma 22/06 Beringen - Ai, ai, wat was dat!
  • Ma 22/06 Beringen - Opendeur bij Madam Salopet
  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
Zoekertjes
Aangeboden
Krukken hoogte 80cm Sennheiser ew 100 g3 package Halkast 3 koffiepotten
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50 Weiland
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Autotoebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 36 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie