Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

36 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 16 februari 2022
36 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 36 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis opgenomen, waarvan twee op intensieve zorg. Er zijn 4 patiënten met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie & MS waren er 8 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Pelt - Pelter Challenge: ook de ploegnamen stalen de show
  • Za 27/06 Aantal scheidsrechters in de lift
  • Za 27/06 Hamont-Achel - Van Minehead naar South Haven Point
  • Za 27/06 Peer - Beiaardconcerten klinken weer over Peer
  • Za 27/06 Beringen - De Rode Leeuw Beringen
Zoekertjes
Aangeboden
Zwembadtrap Kort wollen jasje Gabor zwarte pumps maat 38 Hoverboard
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Speciale Duvelglazen Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Autotoebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 36 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie