Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Maandag 21 februari 2022
43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 43 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis; dat zijn er twee meer dan vrijdag. Twee van hen, evenveel als vrijdag, lagen op intensieve zorg. Er waren vier patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Skihelm Gratis gebruikte verhuisdozen Schilderij landschap 2 fietsjasjes en overtreksokken
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Personeel in de verkoop gezocht Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie