Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Maandag 21 februari 2022
43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 43 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis; dat zijn er twee meer dan vrijdag. Twee van hen, evenveel als vrijdag, lagen op intensieve zorg. Er waren vier patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Appartement, garage te Blankenbe Reisgidsen Maxi cosi kinderwagen + buggy Herenvesten
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! E-step huren
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Elektrische apparaten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie