Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 11 februari 2022
43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 43 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Dat zijn er zes meer dan gisteren. Vier van hen - één minder dan gisteren - verblijven op de afdeling intensieve zorg. Er zijn vier patiënten met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er momenteel 19 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Pelt - Waterpret in de Brouwersstraat?
  • Ma 22/06 Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
  • Ma 22/06 Leopoldsburg - Infodag Jeugdacademie
  • Ma 22/06 Beringen - Ai, ai, wat was dat!
  • Ma 22/06 Beringen - Opendeur bij Madam Salopet
Zoekertjes
Aangeboden
Toetsenbord Tafelhangstoeltje Chicco Journey Tafellamp hoogte = 66 cm Open schoentje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers, Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie