Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 11 februari 2022
43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 43 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Dat zijn er zes meer dan gisteren. Vier van hen - één minder dan gisteren - verblijven op de afdeling intensieve zorg. Er zijn vier patiënten met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er momenteel 19 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Kaarsstolp met kaars Zwart toilet zak Bouwblokken Harley Davidson Sportster Iron 883
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50 Lp's gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
CD, DVD en video
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie