Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt

Dinsdag 24 november 2020
Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt
In het Mariaziekenhuis is het aantal patiënten met een Covid-19-besmetting gedaald. Vanmorgen waren er dat 16; donderdag telde men er nog 26. Van die 16 worden er 8 verzorgd op de afdeling intensieve zorgen; donderdag waren er dat nog 9.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Gehaakte bedsprei, handwerk Flexibele electro PVC buis 16mm dik Kuikens Keukentafel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie