Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Aantal coronapatiënten in ziekenhuis weer stijgend

Vrijdag 27 november 2020
Aantal coronapatiënten in ziekenhuis weer stijgend
Na enkele dagen daling is het aantal coronapatiënten dat in het Mariaziekenhuis in Pelt is opgenomen, weer aan het stijgen. Vanmorgen waren er 20 patiënten met Covid-19 opgenomen; woensdag waren er dat nog 17, gisteren 19. Op de intensieve afdeling liggen nu nog 7 patiënten die een Covid-19-besmetting hebben opgelopen.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Beringen - Een bedankje voor Ferm Tervant
  • Vr 26/06 Het weer in de zomer van 1976
  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
  • Vr 26/06 Bocholt - Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
  • Vr 26/06 Beringen - Proclamatie 't Klavertje
Zoekertjes
Aangeboden
Luchter 'diamant' Eetlepeltjes en fopspeenzakje Dressoir Minder valide scooter
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Keuken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Aantal coronapatiënten in ziekenhuis weer stijgend
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie