Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

'Zwarte verkeerspunten in Limburg weg'

Vrijdag 5 januari 2024
Alle zwarte verkeerspunten in Limburg zijn weggewerkt. Dat zegt Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Lydia Peeters. De laatste twee in Limburg, allebei in Pelt, zijn eind vorig jaar aangepakt. 
Vorig jaar werden de laatste negen van die gevaarlijke punten in Limburg heraangelegd: in Beringen, Lanaken, Lummen, Maasmechelen en Zonhoven. En ook de laatste twee, allebei in Pelt. Zo werd het kruispunt van de Heerstraat met Boseind heraangelegd en de fietsinfrastructuur aan de spoorwegbrug werd veiliger gemaakt. In oktober kregen de verkeerslichten op de kruispunten van de Heerstraat en de Stationsstraat met het Boseind in Pelt een upgrade om de doorstroming van het verkeer te verbeteren.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
  • Di 23/06 Beringen - Verschillende hittemaatregelen
  • Di 23/06 Pelt - Erwin Smids Europees kampioen kajakmarathon
  • Di 23/06 Lommel - Rubin Seigers wordt teammanager bij Lommel SK
Zoekertjes
Aangeboden
Wijnrekje 4 nieuwe onderzetborden Jean Couzon Tafel Te Koop: TC Helicon Voiceworks
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 'Zwarte verkeerspunten in Limburg weg'
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie