Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

BMW-bende gearresteerd

Dinsdag 9 juni 2015
Een Nederlandse bende die onder meer verdacht wordt van diefstallen van BMW's in Noord-Limburg, is gearresteerd. Dat meldt de federale gerechtelijke politie van Limburg vandaag. In deze zaak zijn zeven aanhoudingen verricht. Een aantal gestolen auto's is inmiddels teruggevonden. Een aantal wagens stond al klaar in containers, voor transport naar Afrika. (PG)

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 KempenBroek trakteert stelt bezoek aan Bree uit
  • Wo 24/06 Beringen - Willy Quintens overleden
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - De Achelse Kapetulie, 2026-2, zopas verschenen
  • Wo 24/06 Lommel - Jaarrekening zorgt voor stevig debat
  • Wo 24/06 Beringen - Blueberry Fields gestart met zelfpluk vanaf 7u
Zoekertjes
Aangeboden
Gehaakte bedsprei, handwerk Wasbak Fiets batterij + 2 laders Winterjas.
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » BMW-bende gearresteerd
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie