Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

BMW-bende gearresteerd

Dinsdag 9 juni 2015
Een Nederlandse bende die onder meer verdacht wordt van diefstallen van BMW's in Noord-Limburg, is gearresteerd. Dat meldt de federale gerechtelijke politie van Limburg vandaag. In deze zaak zijn zeven aanhoudingen verricht. Een aantal gestolen auto's is inmiddels teruggevonden. Een aantal wagens stond al klaar in containers, voor transport naar Afrika. (PG)

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
  • Ma 22/06 Adam en Eva int paradiês
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Vispannetjes Aquarel zonnebloemen, ingelijst Crosstrainer Spaarpot Konijn
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Stelling Muliplex
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » BMW-bende gearresteerd
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie