Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Geen coronapatiënten meer in Mariaziekenhuis

Dinsdag 8 juni 2021
Geen coronapatiënten meer in Mariaziekenhuis
Voor het eerst sinds lang zijn er geen mensen met Covid-19 meer opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Gisteren waren er dat nog vier. Het gaat dus duidelijk de goede kant uit met de coronabesmettingen!

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Beringen - Paal kermis geopend
  • Zo 28/06 Pelt - Hitte treft ook melkveebedrijven
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - De tiende was een harde noot!
  • Zo 28/06 Pelt - Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
  • Zo 28/06 Pelt - Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zoekertjes
Aangeboden
Houten tafel met 6 lederen stoelen Schilderij in olieverf op doek. Lampadair Bureau
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Lp's gezocht Speciale Duvelglazen
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Geen coronapatiënten meer in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie