Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
Geen coronapatiënten meer in Mariaziekenhuis
Dinsdag 8 juni 2021
Voor het eerst sinds lang zijn er
geen mensen met Covid-19 meer opgenomen
in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Gisteren waren er dat nog vier. Het gaat dus duidelijk de goede kant uit met de coronabesmettingen!
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Beringen
- Paal kermis geopend
Zo 28/06
Pelt
- Hitte treft ook melkveebedrijven
Zo 28/06
Hamont-Achel
- De tiende was een harde noot!
Zo 28/06
Pelt
- Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
Zo 28/06
Pelt
- Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zoekertjes
Aangeboden
5 nieuwe tassen in hun verpakking
Grote antieke koffiemolen
Autoradio, cd, mp3 speler JVC
Samson boekentas
Gezocht
Dringend auto's gezocht!
Muliplex
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Zonnebril verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
Geen coronapatiënten meer in Mariaziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top