Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Geen mondmaskers meer bij De Lijn

Vrijdag 20 mei 2022
Geen mondmaskers meer bij De Lijn
In opvolging van de beslissingen van het Nationaal Overlegcomité vandaag zijn mondmaskers vanaf maandag 23 mei niet langer verplicht op het openbaar vervoer in heel België. "Vanaf maandag hoeft er dus ook geen mondmasker meer te worden gedragen op de bussen en trams van De Lijn", aldus Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Lydia Peeters. “Uiteraard blijft het de keuze van iedereen om het wel te dragen als ze dat willen. Ook de plastiek beschermfolie en andere fysische maatregelen tussen het reizigerscompartiment en de chauffeurspost in de voertuigen van De Lijn verdwijnen. Reizigers zullen weldra weer vooraan via de chauffeur opstappen.”

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Hamont-Achel - Torenhaan keert terug naar Achelse kerktoren
  • Di 23/06 Melding van de politie - 23 juni '26
  • Di 23/06 Lommel - Nelly van Engeland overleden
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Germana Vekemans overleden
  • Di 23/06 Beringen - Marianna Mlynarczyk overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Grote garageverkoop (3900 Overpelt) Motor helm Avid Stage 64 with 64 inputs and 32 Fiets batterij + 2 laders
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Fietsen en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Geen mondmaskers meer bij De Lijn
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie