Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Giftige adder in logistiek bedrijf

Woensdag 6 april 2022
Giftige adder in logistiek bedrijf - Pelt & Oudsbergen
Het Natuurhulpcentrum van Opglabbeek heeft vandaag bij het logistiek bedrijf Dilissen Logistics in Nolimpark een extreem giftige Palestijnse adder (foto) gevangen. Die was met goederen meegekomen uit Israël. De slang, voor wiens beet ins ons land geen tegengif beschikbaar is, verhuist nu naar een gespecialiseerd onderzoekscentrum in Wallonië. Daar zal onder meer onderzocht worden of men aan de hand van het gif een tegengif kan produceren. (Foto's NHC) Foto onder: zo wordt een adder gevangen.
Giftige adder in logistiek bedrijf

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
Zoekertjes
Aangeboden
Floris van Bommel schoenen. Voetbalshirts Rode Duivels Luchter 'parels' Krukken hoogte 80cm
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Muliplex Stelling
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Vakantie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Giftige adder in logistiek bedrijf
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie