Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Gsm achter het stuur: rijbewijs kwijt!

Maandag 16 mei 2022
Gsm achter het stuur: rijbewijs kwijt!
Parket Limburg zet de komende dagen extra in op de aanpak van gsm-gebruik achter het stuur. Afleiding door gsm- of smartphonegebruik achter het stuur is een van de “killers” in het verkeer. Om die reden wordt het manipuleren achter het stuur van een gsm of enig ander elektronisch apparaat met een scherm sinds kort zwaarder bestraft. Het parket Limburg wil een extra signaal geven en zal bij vaststelling opdracht geven tot onmiddellijke intrekking van het rijbewijs. Deze actie loopt van 16 mei t.e.m. 12 juni 2022.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
Zoekertjes
Aangeboden
Harley Davidson Sportster Iron 883 Verschillende heren kleren TV kastje K-design jurk
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Geboortekaartjes Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Tickets en toegangskaartjes
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Gsm achter het stuur: rijbewijs kwijt!
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie