Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Het laatste spuitje op be-MINE

Zaterdag 16 oktober 2021
Het laatste spuitje op be-MINE - Beringen & Leopoldsburg
Vandaag worden de laatste vaccinaties gezet in het vaccinatiecentrum op be-MINE. Maandag verhuist het vaccinatiecentrum naar het oude stadhuis (SAC). Op 3 november moet het nieuwe vaccinatiecentrum dan klaar zijn voor de eerste vaccinatiedag. Ook de inwoners van Ham en Leopoldsburg moeten dan voor een prik naar Beringen. De inwoners van Tessenderlo moesten dat voorheen ook al. (foto archief)

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Leopoldsburg - Gonneke Van de Paar overleden
  • Vr 26/06 Pelt - Toeristenbelasting aangepast vanaf 2027
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Wegdekschade door hitte
  • Vr 26/06 Oudsbergen - Gezellig nagenieten van Feest in 't Park
Zoekertjes
Aangeboden
Tapijt MA Lighting grandMA3 light Powersoft X4 eth Keuken tafel gratis af te halen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Lp's gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Hobby en vrije tijd
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Het laatste spuitje op be-MINE
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie