Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

'Limburg moet krijgen waar het recht op heeft'

Donderdag 17 november 2016
"De Vlaamse regering mag ons niet behandelen als het buitengebied van Vlaanderen en Limburg moet krijgen waar het recht op heeft." Dat hebben de gedeputeerden Jean-Paul Peuskens en Inge Moors vanavond in de provincieraad gezegd, meldt TVL. Op het vlak van mobiliteit is er sprake van stilstand. En als de voorstellen van Vlaanderen het halen, dreigen we ook op vlak van toekomstige ruimtelijke ontwikkeling achterop te hinken, klinkt het. Maar één van de grote uitdagingen voor het provinciebestuur, blijven de problemen in het Limburgse onderwijs.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
  • Ma 22/06 Adam en Eva int paradiês
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Lederen salon 4 nieuwe onderzetborden Jean Couzon Suiker potje Buggy
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat Geboortekaartjes
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 'Limburg moet krijgen waar het recht op heeft'
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie