Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Nieuwe campagne 'Bye Bye Gazon'

Donderdag 31 maart 2022
Nieuwe campagne 'Bye Bye Gazon' - Beringen & Leopoldsburg
Dieter Coppens roept op om ons saai gazon meer geur en kleur in te blazen als ambassadeur van de Bye Bye Gazon campagne. Een campagne die iedere Vlaming vraagt om een deel van hun gazon om te toveren tot een paradijs voor onze ogen en voor de insecten. Iedereen kan meedoen door een deeltje gewoon te laten groeien, een bloemenweide in te zaaien, vaste planten te zetten of heerlijke bessenstruiken te planten. Een strak gazon is zo dood als beton. Het is een no fly zone voor insecten en kost zeer veel energie, tijd en geld om te onderhouden. “We kunnen ons afvragen of het in deze tijden niet verantwoorder is om een beplanting te kiezen waar we minder werk in moeten steken en waar we meer genot uit kunnen halen” zegt tuin- en landschapsarchitect Louis De Jaeger, oprichter van deze beweging.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
Zoekertjes
Aangeboden
Stijlvol app zeedijk Westende Grote houtstoof voor werkhuis Grote elektrische schotelverwarmer Oldtimer Golf 2 'Carat' 1986
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Beauty en gezondheid
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Nieuwe campagne 'Bye Bye Gazon'
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie