Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
Nog 14 coronapatiënten in ziekenhuis
Dinsdag 8 maart 2022
Vanmorgen waren er nog er
14 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vijf minder dan vrijdag. Eén van hen verbleef op intensieve zorg. Er is 1 patiënt met een vermoeden van COVID-19.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Leopoldsburg
- Bijzonder bezoek uit Duitsland
Zo 28/06
Peer
- The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
Zo 28/06
Pelt
- Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zo 28/06
Bocholt
- Botsing op Kaullilerweg: man gewond
Zo 28/06
Hamont-Achel
- Zware schade in Monastery Garden door onweer
Zoekertjes
Aangeboden
12 voltspotjes
Samsung LCD tv 32 inch
K-design jurk
Green Go Communication Intercom Set
Gezocht
Schilderkunst
Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Zonnebril verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Tickets en toegangskaartjes
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
Nog 14 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top