Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva

Maandag 7 februari 2022
Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Vanmorgen werden er 34 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis verpleegd, drie meer dan vrijdag. Vier van hen, evenveel als vrijdag, verbleven op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten - één meer dan vrijdag - met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie&MS waren er vanmorgen 12 patiënten met COVID-19, tien meer dan vrijdag. 

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 854 faillissementen in mei
  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
Zoekertjes
Aangeboden
Reisgidsen Witte gehaakte bedsprei, handwerk Stoelen om te stofferen Droger elektrisch
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Lp's gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Games en gameconsoles
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie