Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis

Zondag 11 april 2021
Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 40 patiënten opgenomen met een Covid-19-besmetting. Gisteren waren er dat nog 28 en op 1 april "slechts" 17. Een en ander zou te maken hebben met de uitbreiding van de Britse variant van het coronavirus. Van de 40 Covid-patiënten liggen er 7 op de intensieve afdeling. 

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 854 faillissementen in mei
  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
Zoekertjes
Aangeboden
Vinyl 2 LP's Romantic Melodies Skihelm Draagdoek 4 seizoen banden
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50 Munten gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie