Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis

Zondag 11 april 2021
Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 40 patiënten opgenomen met een Covid-19-besmetting. Gisteren waren er dat nog 28 en op 1 april "slechts" 17. Een en ander zou te maken hebben met de uitbreiding van de Britse variant van het coronavirus. Van de 40 Covid-patiënten liggen er 7 op de intensieve afdeling. 

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Beringen - Lutgart krijgt mooi geschenk
  • Do 25/06 Beringen - Diploma-uitreiking Westakker
  • Do 25/06 Beringen - Proclamatie De Hoeksteen Korspel
  • Do 25/06 Beringen - Een dankjewel aan de digihelpers
  • Do 25/06 Beringen - Op bezoek bij Moderna Printing
Zoekertjes
Aangeboden
Kristallen glazen Klimschoenen Decathlon EAW RS153 EAW RS153 Fullrange activ Halkast
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Wandelmaatje
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie