Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis

Zondag 11 april 2021
Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 40 patiënten opgenomen met een Covid-19-besmetting. Gisteren waren er dat nog 28 en op 1 april "slechts" 17. Een en ander zou te maken hebben met de uitbreiding van de Britse variant van het coronavirus. Van de 40 Covid-patiënten liggen er 7 op de intensieve afdeling. 

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Bloemschikken materiaal 1pers slaapkamer +2bordeau zeteltje Nieuwe Puzzel van 1000 Stuks Damesfiets
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Win een luchtzuiveraar TWV 135,- Delhaize stickers
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Hobby en vrije tijd
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Plots meer Covid-patiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie