Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Actie tegen gsm-gebruik aan het stuur

Vrijdag 28 januari 2022
Actie tegen gsm-gebruik aan het stuur
Volgende week gaat de politie extra controleren op het gebruik van gsm's of smartphones achter het stuur. Het gaat om een provinciale actie. Gebruik van mobiele toestellen achter het stuur veroorzaakt heel wat ongevallen, zegt de provinciegouverneur. “Bedoeling van de actie is om bestuurders bewust te maken van het gevaar van het gebruik van de gsm tijdens het besturen van een voertuig. Een bericht versturen wanneer men stilstaat in de file of aan een rood licht is trouwens ook verboden”, aldus nog gouverneur Lantmeeters. De thema-actie loopt van 31 januari tot 5 februari 2022.  

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Beringen - Sporenmarkt
  • Wo 24/06 Beringen - Het hoofd koel houden!
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
Zoekertjes
Aangeboden
Zitzak 140x180 Floris van Bommel schoenen. Goud gepatineerde fotokaders Droogswieder
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: make-up & haar helden! Wandelmaatje
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Actie tegen gsm-gebruik aan het stuur
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie