Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Terug van Romereis met meningitis

Donderdag 7 april 2016
Bij een 17-jarige Hamontse die pas terugkwam van de Romereis van WICO-campus Sint-Hubertus in Neerpelt is meningitis - hersenvliesontsteking - vastgesteld. Dat melden enkele kranten. Het meisje is inmiddels in het Universitair Ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven opgenomen. Niemand anders van de betrokken klassen is besmet. 

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Bisdom: stel kerken open voor verkoeling
  • Do 25/06 Pelt - Meerjarenplan zorgt voor stevig debat
  • Do 25/06 Melding van de politie - 25 juni '26
  • Do 25/06 Lommel - Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
Zoekertjes
Aangeboden
Jurk 6 prachtige stoelen Vijf eeuwen bouwgeschiedenis van de Puzzels
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Personeel in de verkoop gezocht Win een luchtzuiveraar TWV 135,-
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Terug van Romereis met meningitis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie