Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Terug van Romereis met meningitis

Donderdag 7 april 2016
Bij een 17-jarige Hamontse die pas terugkwam van de Romereis van WICO-campus Sint-Hubertus in Neerpelt is meningitis - hersenvliesontsteking - vastgesteld. Dat melden enkele kranten. Het meisje is inmiddels in het Universitair Ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven opgenomen. Niemand anders van de betrokken klassen is besmet. 

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
Zoekertjes
Aangeboden
Appartement zeezicht middelkerke Te koop fietstoeltje bobike Omafiets Inox schotel 60 cm
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Schilderkunst Vloertegels
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Terug van Romereis met meningitis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie