Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Terug van Romereis met meningitis

Donderdag 7 april 2016
Bij een 17-jarige Hamontse die pas terugkwam van de Romereis van WICO-campus Sint-Hubertus in Neerpelt is meningitis - hersenvliesontsteking - vastgesteld. Dat melden enkele kranten. Het meisje is inmiddels in het Universitair Ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven opgenomen. Niemand anders van de betrokken klassen is besmet. 

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Beringen - Ai, ai wat. was dat!
  • Ma 22/06 Beringen - Opendeur bij Madam Salopet
  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
Zoekertjes
Aangeboden
2 Mooie boeken < De Groote Heide> Aluminium ligstoel met zonnedak Samsung LCD tv 32 inch Raamposter jongen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers, Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Boeken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Terug van Romereis met meningitis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie