Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Terug van Romereis met meningitis

Donderdag 7 april 2016
Bij een 17-jarige Hamontse die pas terugkwam van de Romereis van WICO-campus Sint-Hubertus in Neerpelt is meningitis - hersenvliesontsteking - vastgesteld. Dat melden enkele kranten. Het meisje is inmiddels in het Universitair Ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven opgenomen. Niemand anders van de betrokken klassen is besmet. 

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Koelbox met stereo Autostoel Gratis producten 4 winterbanden in zeer goede staat.
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Postzegels
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Keuken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Terug van Romereis met meningitis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie