Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Vaccinatiecentra opnieuw opgestart

Maandag 12 september 2022
In Peer en Lommel zijn de vaccinatiecentra van de Eerstelijnszone Noord-Limburg vandaag opnieuw van start gegaan. Dat heeft te maken met de verwachting dat het coronavirus in het najaar weer zal opduiken. Voorlopig krijgen zorgverleners en mensen met een verminderde immuniteit een prik; in september komt de rest van de achttienplussers aan de beurt. Eind oktober zou iedereen moeten ingeënt zijn.
De inenting die gezet wordt bevat een anti-coronamiddel van Moderna of van Pfizer. Voor de inentingsactie staan naast zorgverleners ook een 400-tal vrijwilligers in.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Pelt - 36 graden: zelfs de Scoutsrally blijft stil
  • Do 25/06 Beringen - Fase 2 Bleyck Park voorgesteld
  • Do 25/06 Code Rood voor hitte
  • Do 25/06 Leopoldsburg - Charles Hollants overleden
  • Do 25/06 Leopoldsburg - Zwoele avond voor TVL Vertellingen
Zoekertjes
Aangeboden
Studioshoot Avid S6L - 16C Set Boekentas plop Schilderij 1
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Schilderkunst
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Boeken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Vaccinatiecentra opnieuw opgestart
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie