De gloednieuwe vrijdagavondshow
The Masked Singer zet meteen een ongeziene start neer bij VTM. Maar liefst 1,3 miljoen kijkers stemden af op de eerste show. Het programma haalde een uitzonderlijk marktaandeel van 63% in de doelgroep VVA 18-54 en zelfs 70% in de jongere doelgroep VVA 18-44.
Vlaanderen is duidelijk helemaal in de ban van The Masked Singer.
Ook online en op sociale media werd er volop gespeculeerd over de identiteit van de Masked Singers. Maarten Janssen, channel manager VTM: “Wat een onwaarschijnlijk mooi resultaat voor ons nieuw vrijdagavondprogramma vol spraakmakend entertainment. Een otter, een wolf en een aap laten zingen op tv… het is niet het meest voor het hand liggende idee. Maar blijkbaar was Vlaanderen er helemaal klaar voor. Blij dat we jong en oud zo massaal aan het raden hebben gekregen! Een meeslepend, entertainend en verbindend programma, dat is helemaal waar VTM voor wil staan.”
(HP)