Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 21 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 14 januari 2022
Weer 21 coronapatiënten in het ziekenhuis
Woensdag waren er nog 13 coronapatiënten in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zodat men hoopte dat de daling van het aantal opnames was ingezet. Maar vanmorgen ging het weer om 21 patiënten waarvan twee op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
  • Ma 22/06 Pelt - Derde keer goede keer voor de Duivels?
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Piepkleine bever opgevangen in NHC
  • Ma 22/06 KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
  • Ma 22/06 Pelt - Waterpret in de Brouwersstraat?
Zoekertjes
Aangeboden
Powersoft X4 eth Porselein terrine Grote rollen huisvuilzakken. Kinderboekentas
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Schilderkunst Speciale Duvelglazen
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Elektrische apparaten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 21 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie