Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 21 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 14 januari 2022
Weer 21 coronapatiënten in het ziekenhuis
Woensdag waren er nog 13 coronapatiënten in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zodat men hoopte dat de daling van het aantal opnames was ingezet. Maar vanmorgen ging het weer om 21 patiënten waarvan twee op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Lommel - Jordi Meeus niet naar de Tour
  • Zo 28/06 Beringen - Sint-Sebastiaangilde Meelberg-Paal
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Deelnemers Chirofuif geëvacueerd
  • Zo 28/06 Hechtel-Eksel - Twee teams uit Hechtel-Eksel op Pelter Challenge
  • Zo 28/06 Twee Breese teams trotseren Pelter Challenge
Zoekertjes
Aangeboden
Sneeuwkettingen Keramieken vogel Kinderwagen Kalk beelden
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Schilderkunst Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 21 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie