Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Vrijdag 19 november 2021
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vanmorgen waren er 29 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. Er was 1 patiënt met vermoeden van COVID-19 opgenomen.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Lommel - Geen afvalophaling in Lommel 1 door code rood
  • Vr 26/06 Beringen - Een bedankje voor Ferm Tervant
  • Vr 26/06 Het weer in de zomer van 1976
  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
  • Vr 26/06 Bocholt - Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
Zoekertjes
Aangeboden
Tafelhangstoeltje Chicco Journey Recent appartement zeedijk westende Antieke spiegel in massief hout. Bouwgrond te koop
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie