Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vrijdag 19 november 2021
Vanmorgen waren er
29 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. Er was 1 patiënt met vermoeden van COVID-19 opgenomen.
Het recentste nieuws
Vr 26/06
Lommel
- Geen afvalophaling in Lommel 1 door code rood
Vr 26/06
Beringen
- Een bedankje voor Ferm Tervant
Vr 26/06
Het weer in de zomer van 1976
Vr 26/06
Herkende jij het spreekwoord? (14)
Vr 26/06
Bocholt
- Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
Zoekertjes
Aangeboden
Tafelhangstoeltje Chicco Journey
Recent appartement zeedijk westende
Antieke spiegel in massief hout.
Bouwgrond te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden!
Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje
Zilvergrijze horloge verloren
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top