Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Maandag 30 november 2020
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Mariaziekenhuis in Pelt 24 patiënten met een besmetting door het coronavirus opgenomen, 3 meer dan gisteren en 8 meer dan zes dagen geleden. Zes onder hen worden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen; dat aantal is hetzelfde als gisteren. 

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
EAW RS153 EAW RS153 Fullrange activ Maria beeldje Te koers fiets Ridley Wit Tappasschoteltjes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
E-step huren Speciale Duvelglazen
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Tuin en terras
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie