Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Maandag 30 november 2020
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Mariaziekenhuis in Pelt 24 patiënten met een besmetting door het coronavirus opgenomen, 3 meer dan gisteren en 8 meer dan zes dagen geleden. Zes onder hen worden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen; dat aantal is hetzelfde als gisteren. 

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Beringen - Willy Quintens overleden
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - De Achelse Kapetulie, 2026-2, zopas verschenen
  • Wo 24/06 Lommel - Jaarrekening zorgt voor stevig debat
  • Wo 24/06 Beringen - Blueberry Fields gestart met zelfpluk vanaf 7u
  • Wo 24/06 Beringen - Sportoase langer open
Zoekertjes
Aangeboden
Halkast Tafel hoogte 75 cm Salon in leer Kandelaar
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Lp's gezocht Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Boeken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie