Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Maandag 30 november 2020
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Mariaziekenhuis in Pelt 24 patiënten met een besmetting door het coronavirus opgenomen, 3 meer dan gisteren en 8 meer dan zes dagen geleden. Zes onder hen worden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen; dat aantal is hetzelfde als gisteren. 

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Lommel - Geen afvalophaling in Lommel 1 door code rood
  • Vr 26/06 Beringen - Een bedankje voor Ferm Tervant
  • Vr 26/06 Het weer in de zomer van 1976
  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
  • Vr 26/06 Bocholt - Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
Zoekertjes
Aangeboden
Aerosleep matrasje met beschermer Muziek partituren Vintage Philips TV Tafellamp H50 cm
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Lp's gezocht Wandelmaatje
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
CD, DVD en video
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie