Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Maandag 30 november 2020
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Mariaziekenhuis in Pelt 24 patiënten met een besmetting door het coronavirus opgenomen, 3 meer dan gisteren en 8 meer dan zes dagen geleden. Zes onder hen worden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen; dat aantal is hetzelfde als gisteren. 

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Weekendcontroles: twee rijbewijzen ingetrokken
  • Ma 22/06 Lommel - Lommel SK neemt afscheid van vier spelers
  • Ma 22/06 Lommel - Henri Gerits overleden
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - 39 leeftijdsgenoten vieren hun 75ste verjaardag
  • Ma 22/06 Lommel - Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
Zoekertjes
Aangeboden
Volledige keuken nog af te breken Poppenbedje Herenvesten Tafelzaagmachine
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Muliplex Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Kinderen en baby's
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie