Wat een teleurstelling! De
Rode Duivels geraakte tegen Iran niet verder dan 0-0. De Beringse supporters waren er alvast klaar voor maar juichen konden ze niet. Kan de laatste match tegen Nieuw-Zeeland het tij nog keren? Er zullen nog wat meer schietgebedjes nodig zijn! Bekijk meer foto's op onze
Facebookpagina.