Deze avond werd op Be-MIne de
buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’ geopend. Met deze expo sluit de stad het werkingsjaar van haar
stadsfotograaf, evenementenfotograaf en senior columnist af. In twintig frames brengen Anastasia Tofoni, Stefaan Biebuyck en Liane Lauwagie samen een jaar Beringen in beeld en woord: van grote evenementen tot kleine, herkenbare momenten uit het dagelijkse leven. Na de opening was er een kleine receptie.
Tegelijkertijd wordt nu een nieuwe zoektocht gelanceerd naar een nieuwe stadsfotograaf, evenementenfotograaf en senior columnist/fotograaf. (foto's Patrick Cosemans)