Club Brugge werd deze avond na een spannende wedstrijd kampioen. De supportersclub van
café De Stam in Paal zat afgeladen vol voor de wedstrijd. Het was nagelbijten en afwachten wat Union zou doen maar uiteindelijk kon er flink gefeest worden. Bekijk zeker ook de video op onze
Facebookopagina.