Zaterdag 23 mei vanaf 13u30 tot 18u30 organiseert Cyclobalclub Het Zwarte Goud Beringen in de sporthal van Beverlo hun jaarlijks cyclobaltornooi.
Deelname van ploegen uit Gent, Genk, Ieper, Heerlen, Suderwich en Bamberg. Het is het ideale moment om eens kennis te maken met deze unieke sport. Inkom is gratis.