Zaterdag organiseerde
Unizo de Dag van de Klant. Verschillende
handelaars in Beringen bedankten hun klanten met een extraatje.
"Op je wenken bediend", was de Dag van de Klant-slogan dit jaar. Geen loze belofte, maar een concreet engagement blijkt uit een recente UNIZO-bevraging onder zelfstandige retailers. 61 % van de ondervraagden kan bogen op meer dan 50 % trouwe klanten. Een mooie score die ze onder meer verdienen met optimale winkelopeningstijden, binnen het bestaande wettelijke kader. Ook klantengetrouwheidskaarten (43 %), een eigen nieuwsbrief (23 %) en leveringen aan huis behoren tot het beproefde arsenaal om klanten aan zich te binden, naast verwennerijen als een drankje (32 %), sfeerscheppers als muziek en verlichting (30 %) en soepele betaalmogelijkheden, waaronder contactloos en mobiel betalen (18 %).
Foto's genomen bij Spar Beringen-Mijn, bakkerij Verdi Koersel, Slagerij Verpoorten Koersel Bakkerij Missoul Koersel, Tearoom Daan en broodhuisje Beringen.