Vandaag is de
Warmste Week gestart bij
Studio Brussel. Het is de jaarlijkse inzamelactie van de radiozender voor het goede doe. Het
campagnebeeld van de campagne is
Jessica Mantoni uit Beringen. Ze is trots dat ze op die manier haar steentje kan bijdragen.
“Ik werd door Studio Brussel zelf gecontacteerd. Ik heb een tijdje een blog. Ik denk dat ze me daar hebben opgemerkt. Of misschien hebben ze me gezien op de cover van de Flair? Ik vond het meteen een goed idee maar er kwam toch meer bij kijken dan ik eerst dacht. Er werden
foto’s gemaakt en een filmpje. De impact van de campagne was echt wel groot”, vertelt Jessica.
Jessica heeft
Alopecia, een aandoening waarbij de haren uitvallen.
“Op mijn elfde zijn mijn haren beginnen uitvallen en ben ik een haarstukje beginnen dragen. Ik werd daar op school mee gepest. Op een bepaald moment heb ik de klik gemaakt en nu wil ik via allerlei acties Alopecia
meer onder de aandacht brengen. Ik wil een voorbeeld zijn voor zoveel anderen die ook met de aandoening moeten leven”, getuigt Jessica. Ze is kleuterjuf bij de Beerring in Beringen. Jessica is zelf ook in de bres voor de Warmste Week. Ze verkoopt wenskaarten voor de
vzw Domo. Die kaarten zijn gemaakt door de kinderen van
de Beringse kindergemeenteraad.
Meer info: www.jessicablogtvoormadena.be
Op Facebook
Music for Domo of
De Warmste Week