Beringen telt ongeveer
25 digihelpers (vrijwilligers in de digipunten). Om ze te bedanken voor hun inzet van afgelopen jaar organiseerden de Digibank verantwoordelijken van Stad Beringen een fijn event. "Na een formeel overlegmoment op de Regina Mundi site stond er een interessant bezoek aan de moskee op het programma onder deskundige begeleiding van een gids van Visit Beringen. Hier was het heerlijk koel ondanks de hitte buiten, met dank aan de Imam die speciaal voor onze groep de airco opzette! Tot slot werden we hartelijk ontvangen in Woonzorgcentrum het Sporenpark met een lekkere lunch in de gezellige cafetaria. In juli en augustus nemen de digipunten even pauze, enkel het digipunt van Stadhuis Beringen blijft open. Je kan er elke maandag tussen 14.30 uur en 18.30 uur terecht als je vastzit met je smartphone of laptop", vertelt Miet Vandebroek.
(foto Patrick Cosemans)