"
Een warme dankjewel aan iedereen die het gezin van de buurt Kolmen wil helpen om een nieuwe start te maken na het verlies van hun huis en spullen", laat het buurtcomité weten.
Via deze facebookgroep zullen updates gepost worden als er nog iets nodig is, zodat de buurtwerking en buurtbewoners het overzicht kunnen behouden. Er is een lijst die zo goed mogelijk up to date gehouden zal worden om dubbele donaties te vermijden. Er zal hier gepost worden op welke momenten de spullen kunnen binnengebracht worden bij het wijkkantoor van Saamo. Ondertussen is er ook een
geldinzameling gestart door een klasgenoot van de zoon. Je mag ook Maggy Moons mailen voor vragen via maggy.moons
![[!]](/img/slingeraap.gif)
telenet.be