Vandaag vond in de kerk van Beringen de
eerste communie plaats met kinderen van de BUSO De Bron. De viering werd opgeluisterd door het koor FeelGood. Het werd een spontane viering en de kinderen kwamen goed in vorm met hulp van de begeleiders. Daardoor werd het ook een unieke viering voor alle aanwezigen.
(Gust Ischen)